De voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Angela Segeren - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Angela Segeren - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Angela

05 September 2013 | Nederland, Nederland

Zoals een aantal mensen ondertussen al weten, vertrek ik in november voor 3 maanden naar Same, Tanzania om daar te werken in het Same District Hospital. Dat zal een hele ervaring worden denk ik zo!

Ik ga daar mijn collega Ton aflossen, die een start gaat maken met een nulmeting wat betreft hygiëne. Ik wil dit verder overnemen, goed rondkijken op de verpleegafdelingen en proberen mijn ervaringen te delen met de verpleegkundigen daar.

Wat de voorbereidingen betreft ben ik al een goed eind op weg, mijn ticket heb ik al in the pocket en ik heb er zin in!
Ook ben ik samen met Ton al maandenlang trouw Swahili aan het leren, hopelijk lukt het straks een beetje :-)

Ik zal mijn best doen om regelmatig een stukje te schrijven. Maar dan moet het internet ook wel een beetje meewerken he!

• 04 November 2013 - 08:17

Anka:

Succes Angela, en vooral veel plezier! Kwa heri, Anka

• 14 November 2013 - 11:15

Marga Genemans:

Hoi Angela. Nog maar een weekje voor take off. Ik ga je graag volgen in Tanzania. Veel succes en heel veel plezier in Same!