Daar ga ik dan - Reisverslag uit Schiphol, België van Angela Segeren - WaarBenJij.nu Daar ga ik dan - Reisverslag uit Schiphol, België van Angela Segeren - WaarBenJij.nu

Daar ga ik dan

Blijf op de hoogte en volg Angela

21 November 2013 | België, Schiphol

Zo, en dan begint mijn reis echt. De koffers zijn ingecheckt (wonder boven wonder niet te zwaar) en ik zit al bij de goede gate.
Steeds meer mensen sluiten zich hier aan, dus wat mij betreft kunnen we gaan!
Iedereen in Nederland: succes met het koude weer. Ik ga mijn (warme) avontuur tegemoet!!

Tutaonana!

  • 21 November 2013 - 10:08

    Katja:

    Jeeehh, veel plezier!

  • 21 November 2013 - 10:43

    Margot, Marjo En Ton:

    Safari njema Angela.
    Wij wensen jou een hele goede reis.
    Tip: probeer nog even lekker te eten, want het is nogal eenzijdig hier
    Groetjes

  • 21 November 2013 - 12:24

    Anita:

    Goeie reis!

  • 21 November 2013 - 12:36

    Marga Genemans:

    Hey Angela. Als ik dit schrijf zit jij al hoog en droog in de lucht ergens boven zuid Europa. Ik schat dat je nu aan de lunch zit, na het nuttigen van je eerste drankjes en het wassen van je handen met zo'n heerlijk heet doekje. Onderweg naar de zon in Tanzania, terwijl morgen Norbert en Fr. Deo vanuit Same in de tegenovergestelde richting naar Tilburg vertrekken. Die twee kom je misschien nog net in Same tegen. Zeg maar dat het skiondergoed op hen ligt te wachten...en Isidor!Safari njema Angela na kufurahia kukaa katika Tanzania. Oftewel: geniet er maar van!!

  • 21 November 2013 - 13:02

    Maartje:

    Nzuri safari! We hopen snel weer een mooi verslagje van je te lezen!
    Heel veel plezier, Alex Maartje en baby Saartje

  • 21 November 2013 - 13:18

    Albert Jan:

    Een heel goede reis gewenst. Geniet van je verblijf in Tanzania.

  • 21 November 2013 - 14:04

    Sjef En Annelies:

    Safari njema Angela. Geniet ervan.

  • 21 November 2013 - 16:18

    Monique:

    Ensj, heel veel succes en plezier! Ik kijk al uit naar je eerste verslag en foto's!! Geniet ervan!!

  • 21 November 2013 - 16:48

    Ilona:

    Hoi Angela,

    Geniet van deze mooie reis/ ervaring.
    Ik ben benieuwd naar je eerste belevenissen, verhalen en foto's!!

  • 21 November 2013 - 16:50

    Saskia:

    Hee Ensj!!
    Veel succes en plezier daar! Leuk om je op deze manier te volgen! x

  • 21 November 2013 - 19:19

    Mieke K:

    Geniet ervan angela!
    Groetjes mieke

  • 21 November 2013 - 21:59

    Lian :

    Veel succes daar, maar je red je wel!!!

  • 23 November 2013 - 10:40

    Vincent:

    Beetje laat, maar veel plezier en succes natuurlijk succes daar met je project he.

    Gitta en Vincent

  • 23 November 2013 - 13:32

    Ander Kleintje :):

    Hee ukkie!!!
    Jij bent er al daar in het zonnetje!
    Nou geniet er maar van, en vooral heel er veel succes!
    Daaaaag. X Ook van mijn mannetje en mn twee mini's.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Schiphol

Angela

Actief sinds 24 Aug. 2013
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 9882

Voorgaande reizen:

21 November 2013 - 16 Februari 2014

Same 2013/2014

Landen bezocht: